RECEPT KIPBURGER

Bijgewerkt: 14 aug 2019

Een makkelijk, fris en zomers gerecht dat eigenlijk geen recept nodig heeft.


INGREDIËNTEN

1 ciabatta broodje

1 kipburger

0.25 komkommer, plakjes

25 gram ijsbergsla

2 eetlepels tzatziki


BEREIDINGSWIJZE VOOR 1 PORTIE

Grill de kipburger op middelhoge stand goudbruin. Snij de ciabatta open en leg de bovenkant apart van de bodem. Beleg de bodem van de ciabatta met ijsbergsla en leg daarbovenop de kipburger. Voeg de tzatziki toe op de kipburger en maak het broodje af met dunne plakjes komkommer. Plaats de bovenkant van de ciabatta op het broodje.


Totaal: 464 calorieën, 44.9 gram koolhydraten, 18.5 gram eiwit, 22.4 gram vet

Per portie: 464 calorieën, 44.9 gram koolhydraten, 18.5 gram eiwit, 22.4 gram vet


Wil jij dit gerecht in jouw eetschema pakket (klik hier) terug zien? Geef de kipburger op bij jouw wensen. Maak jouw doel(en) waar met eten, maak het waar met SWfit!


Aschwin gebruikte het recept van de kipburger. Klik hier om zijn creatie te zien.


#swfitnl #blog #recept #kipburger #tzatziki

AANBOD

WINKEL

JOIN SWFIT

  • Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
  • Pinterest - Black Circle
  • YouTube - Black Circle

SWfit is de voedingsspecialist in gewicht en gezondheid. SWfit is in 2018 opgericht. De inhoud van deze website is auteursrechtelijk beschermd en eigendom van SWfit. 

Nederland | €

® 2018 SWfit. All rights reserved.