RECEPT COUSCOUS

Bijgewerkt: 9 aug 2019

Couscous is een heerlijk alternatief voor pasta of rijst. De couscous is op smaak te brengen met kruiden en specerijen. Koud en warm een traktatie. Binnen tien minuten zet jij deze heerlijke en simpele couscous op tafel.



INGREDIËNTEN

300 gram couscous

300 milliliter kokend water

1 bouillonblokje, kruiden


BEREIDINGSWIJZE VOOR 2 PORTIES

Doe de couscous in een kom. Breng het water aan de kook. Verkruimel het bouillonblokje in het water. Er ontstaat bouillon. Giet de bouillon over de couscous. Roer door met een vork. Dek de couscous af en laat afkoelen.



Totaal: 392 calorieën, 78.2 gram koolhydraten, 13.2 gram eiwit, 0.6 gram vet

Per portie: 196 calorieën, 39.1 gram koolhydraten, 6.6 gram eiwit, 0.3 gram vet


Tip: Vervang het bouillonblokje voor olijfolie. Meer calorieën, minder zout. Lekker met couscouskruiden.



Wil jij dit basisgerecht in jouw eetschema pakket (klik hier) terug zien? Geef de couscous nu op bij jouw wensen! Maak jouw doel(en) waar met eten, maak het waar met SWfit!


#swfitnl #blog #recept #couscous #basisrecept

WORK WITH ME

  • Instagram - Black Circle
  • Pinterest - Black Circle
  • Facebook - Black Circle

NAVIGATIE

SWfit is in 2018 opgericht. De inhoud van deze website is auteursrechtelijk beschermd en eigendom van SWfit. 

Nederland | €

® 2018 SWfit. All rights reserved.